ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ Η ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΙΟΝ;

Σε περίπτωση επιλογής λάθος μεγέθους παπουτσιών θα χαρούμε να σας τα αλλάξουμε.

ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Για ανταλλαγές και επιστροφές εντός 30 ημερών από την παραλαβή:

1) Τοποθετήστε τα αφόρετα προϊόντα στο αρχικό τους κουτί μαζί με τα ταμπελάκια και ένα αντίγραφο του τιμολογίου ή μια συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής.

2) Συσκευάστε το κουτί έτσι, ώστε να μην υποστεί φθορά κατά την μεταφορά. Για αυτό τον σκοπό, παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε πλαστικό ή χάρτινο περιτύλιγμα, μια πλαστική τσάντα ή κάποιο μεγαλύτερο κουτί (σας παρακαλούμε να μην βάλετε κολλητική ταινία απευθείας πάνω στο κουτί των παπουτσιών, καθώς έτσι μπορεί να μειωθεί η αξία τους).

3) Παρακαλούμε σημειώστε πως οι παραγγελίες από raffle μπορούν να ακυρωθούν με επιστροφή χρημάτων, αλλά ενδέχεται να εξαιρεθείτε από όλα τα μελλοντικά raffles του Footshop.

4) Στείλτε τα συσκευασμένα προϊόντα στην διεύθυνσή μας: Packeta International, ID 93325465, 5ο χιλιόμετρο Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης - Αθηνών, 546 28, Καλοχώρι, Θεσσαλονίκη. Σας συνιστούμε να ασφαλίσετε το πακέτο για την αξία του περιεχομένου. Αυτό βοηθά σε περίπτωση που το πακέτο χαθεί ή καταστραφεί κατά την επιστροφή του σε εμάς (ρωτήστε την εταιρεία courrier για αυτή την υπηρεσία). Εάν το πακέτο χαθεί ή καταστραφεί κατά τη μεταφορά, δεν θα μπορούμε να σας κάνουμε επιστροφή χρημάτων.

Σας παρακαλούμε να μην φέρνετε τα προϊόντα απευθείας στην αποθήκη!

5) Εάν θέλετε να κάνετε ανταλλαγή προϊόντος, κάντε μια νέα παραγγελία και επιλέξτε πληρωμή μέσω τραπεζικής συναλλαγής. Έτσι θα κάνετε κράτηση των προϊόντων. Γράψτε μας στα σχόλια μια σημείωση, πως η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί για ανταλλαγή μαζί με τον αριθμό της αρχικής παραγγελίας. Μην πληρώσετε την νέα παραγγελία! Μόλις λάβουμε το πακέτο με τα προϊόντα προς ανταλλαγή, θα σας ενημερώσουμε μέσω email.

Επίσης, θα σας ενημερώσουμε μέσω email μόλις γίνει αποστολή της νέας παραγγελίας. Εάν η νέα παραγγελία είναι μεγαλύτερης αξίας από την αρχική, θα την στείλουμε με αντικαταβολή σε αξία της διαφοράς στην τιμή. Εάν η νέα παραγγελία είναι μικρότερης αξίας, θα σας επιστρέψουμε την διαφορά στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Για την επιστροφή χρημάτων σας παρακαλούμε να μας στείλετε τον αριθμό του τραπεζικού σας λογαριασμού.

 

Προϋποθέσεις για την σωστή αλλαγή ή επιστροφή προϊόντων.

1) Η επιστροφήαλλαγή πρέπει να γίνει εντός 30 ημερών από την παραλαβή.

2) Το προϊόν προς επιστροφήαλλαγή πρέπει να είναι αφόρετο και σε κατάσταση που μπορεί να πουληθεί ξανά.

3) Το προϊόν πρέπει να είναι συσκευασμένο στο αρχικό του κουτί χωρίς φθορά (π.χ. από κολλητική ταινία ή κατά την μεταφορά) και να αποσταλεί "doubleboxed"

4) Τα φθαρμένα από εσάς προϊόντα δεν μπορούν να επιστραφούν.

Ελαττωματικά προϊόντα.

Αρχικά, σας παρακαλούμε να διαβάσετε την πολιτική επιστροφής μας, όπου θα ενημερωθείτε για όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του καταναλωτή και του εμπόρου.

Πολιτική επιστροφών ελαττωματικών προϊόντων

1. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν χωρίς καθυστέρηση, αμέσως μετά την ανακάλυψη του ελαττώματος. Η συνεχής χρήση του προϊόντος μπορεί να αυξήσει την φθορά, και η επιστροφή μπορεί να μην γίνει δεκτή για αυτό το λόγο.

2. Η περίοδος εγγύησης όλων των προϊόντων είναι 24 μήνες από την ημέρα παραλαβής τους.

3. Η περίοδος εγγύησης δεν πρέπει να μπερδεύεται με την διάρκεια ζωής των προϊόντων. Η διάρκεια ζωής αναφέρεται στην χρονική περίοδο που ένα προϊόν, κατά τη σωστή του χρήση, φροντίδα και συντήρηση, μπορεί, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιότητες, τον σκοπό και τη συχνότητα χρήσης του, να αντέξει.

4. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής παραλάβει προϊόντα που δεν αντιστοιχούν με την περιγραφή στον ιστότοπό μας ή είναι ελαττωματικά, πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας χωρίς καθυστέρηση (εντός 5 ημερών από την παραλαβή) μέσω email ή τηλεφώνου.

5. Εάν ο καταναλωτής λάβει φθαρμένα ή ελαττωματικά προϊόντα, έχει το δικαίωμα να υποβάλει παράπονο στον έμπορο.

6. Ως φθορά θεωρείται η αλλαγή στις ιδιότητες του προϊόντος που προκλήθηκε από τη χρήση ακατάλληλου ή χαμηλής ποιότητας υλικού, παραβίασης της διαδικασίας παραγωγής ή χρήσης ακατάλληλης συσκευασίας.

7. Ως φθορά δεν θεωρείται η αλλαγή στις ιδιότητες του προϊόντος κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, εάν προέκυψε ως αποτέλεσμα ακατάλληλης χρήσης, έλλειψης ή ανεπαρκούς φροντίδας, φυσικών αλλαγών υλικών, ζημιών που προκλήθηκαν από τον καταναλωτή ή τρίτο άτομο και/ή οποιαδήποτε άλλη εσφαλμένη παρέμβαση.

8. Η καταγγελία θεωρείται σωστή σε περίπτωση που τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι πλήρη και χωρίς καμία παραβίαση της υγιεινής. Ο καταναλωτής είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει τα προϊόντα καθαρά. Η εταιρεία Footshop s.r.o. που χειρίζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα www.footshop.gr/el έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την καταγγελία σας, εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πληρούν τις αρχές της γενικής υγιεινής (Διάταγμα 91/1984 της τσεχικής εθνικής συλλογής νόμων).

9. Η καταγγελία σας, συμπεριλαμβανομένης της εξάλειψης του σφάλματος, θα επεξεργαστεί εντός 30 ημερών από την υποβολή του. Σε αιτιολογημένες περιπτώσεις, ένας εξουσιοδοτημένος υπάλληλος μπορεί να παρατείνει το χρονικό αυτό διάστημα μετά από συμφωνία με τον καταναλωτή.

10. Ο καταναλωτής πρέπει να στείλει την φόρμα παραπόνων μαζί με τα προϊόντα και ένα αντίγραφο του τιμολογίου στην παρακάτω διεύθυνση: Packeta International, ID: 93325465, 5ο χιλιόμετρο Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης-Αθηνών, 54628 Καλοχώρι, Θεσσαλονίκη.

Διαδικασία επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων:

1) Καθαρίστε το προϊόν. (Βλέπε παράγραφο 8 της πολιτικής επιστροφών).

2) Συσκευάστε το προϊόν με τρόπο που θα αποτρέψει περαιτέρω φθορά κατά την μεταφορά. Η καλύτερη επιλογή είναι κάποιο κουτί (όχι απαραίτητα το αρχικό). Συμπεριλάβετε ένα αντίγραφο του τιμολογίου και την συμπληρωμένη φόρμα φόρμα παραπόνων στο δέμα.

3) Στείλτε το πακέτο στην παρακάτω διεύθυνση: 

Packeta International

ID: 93325465

5ο χιλιόμετρο Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης-Αθηνών

54628 Καλοχώρι, Θεσσαλονίκη.

Δεν δεχόμαστε πακέτα με αντικαταβολή!

 

Η περίοδος 30 ημερών (σε περίπτωση συμφωνίας περισσότερο) για την επεξεργασία του παραπόνου ξεκινά την ημέρα παραλαβής του προϊόντος. Θα ενημερωθείτε για όλα τα σχετικά με την επεξεργασία του παραπόνου σας μέσω email ή τηλεφωνικά.