FAQ

Γιατί δεν βλέπω την παραγγελία μου στον λογαριασμό χρήστη που μόλις άνοιξα;
Εάν κάνατε παραγγελία χωρίς να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας ή χωρίς να κάνετε εγγραφή πριν την ολοκλήρωσή της, δεν θα την βρείτε στο ιστορικό παραγγελιών σας. Δεν μπορούμε να προσθέσουμε παραγγελίες στον λογαριασμό σας, αλλά όλες οι πληροφορίες σχετικά με αυτές θα σας έρθουν μέσω email.
Τι να κάνω εάν παραλάβω ελαττωματικό προϊόν;
Τα παράπονα δουλεύουν με τον ίδιο τρόπο όπως οι αλλαγές και οι επιστροφές. Απλά συμπληρώστε τη φόρμα παραπόνων που μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ και στείλτε το προϊόν στη διεύθυνση που αναγράφετε στο πάρακατω σύνδεσμο: https://www.footshop.gr/el/epistrofi. Το παράπονό σας θα επεξεργαστεί εντός 30 ημερών απο την ημέρα που θα παραλάβουμε το δέμα με το ελαττωματικό προϊόν. Θα σας ενημερώσουμε για όλα τα σχετικά μέσω email. Εάν το παράπονό σας γίνει δεκτό, μπορείτε να επιλέξετε ή κάποιο νέο προϊόν, ή κουπόνι έκπτωσης, ή επιστροφή χρημάτων. Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ ΕΔΩ
Δεν υπάρχει απόθεμα στο μέγεθός μου, τι να κάνω;
Τα κλασικά σχέδια όπως τα Vans Old Skool και τα Nike Air Force 1 σε λευκό και μαύρο έρχονται τακτικά στην αποθήκη μας. Δεν μπορούμε να σας πούμε ακριβείς ημερομηνίες παραλαβής, διότι εξαρτώνται από τους κατασκευαστές, σε κάθε περίπτωση θα εμφανιστούν στον ιστότοπο του καταστήματος στη σελίδα Νέες Αφήξεις. Τα υπόλοιπα παπούτσια και τα limited editions, όπως τα Consortium collections ή τα collaborations της Vans, συνήθως δεν μας ξαναέρχονται. Μπορείτε επίσης να ζητήσετε να λάβετε ειδοποίηση μόλις κάνουμε παραλαβή του μεγέθους σας. Απλά κάντε κλικ στο "Δεν βρήκατε το μέγεθός σας;" κάτω από τον οδηγό μεγεθών στην σελίδα του προϊόντος.
Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Εάν είστε εγγεγραμμένος πελάτης, απλώς μεταβείτε στο προφίλ σας και επιλέξτε την παραγγελία που θέλετε να ακυρώσετε. Κάντε κλικ στο κουμπί στη δεξιά γωνία. Μπορείτε επίσης να αφαιρέσετε μόνο ένα προϊόν από την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει πληρωθεί, θα σας επιστραφούν τα χρήματα αναλόγως. Δυστυχώς, αν έχετε κάνει την παραγγελία ως επισκέπτης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας για να σας βοηθήσει.
Η παραγγελία μου δεν έχει φτάσει ακόμη, τι να κάνω;
Εάν η παραγγελία σας θα έπρεπε να έχει φτάσει σε εσάς, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Υπάρχει περίπτωση να έχει χαθεί κατά την αποστολή. Σε αυτήν την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε με τον διανομέα και θα προσπαθήσουμε να μάθουμε τι συνέβη. Εάν έχει όντως χαθεί, θα σας στείλουμε μια νέα παραγγελία ή θα σας κάνουμε επιστροφή χρημάτων.
Πού μπορώ να βρω τον αριθμό παρακολούθησης της παραγγελίας μου;
Θα λάβετε τον αριθμό παρακολούθησης του δέματός σας αυτόματα μέσω email. Εάν δεν μπορείτε να τον βρείτε ή δεν ξέρετε πως μπορείτε να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας, επικονωνήστε μαζί μας!
Πότε θα φτάσει το δέμα μου;
Η περίοδος παράδοσης εξαρτάται από τον επιλεγμένο τρόπο αποστολής. Εάν υποψιάζεστε πως το δέμα σας έχει χαθεί, επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] Δείτε τις περιόδους αποστολής ΕΔΩ.
Πώς μπορώ να αλλάξω τρόπο παράδοσης;
Ο τρόπος παράδοσης μπορεί να αλλαχτεί μόνο πριν την αποστολή της παραγγελίας. Οι συνεργάτες μας στην αποθήκη δουλεύουν πολύ γρήγορα, για αυτό σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για οποιαδήποτε αλλαγή ASAP.
Πότε θα κάνετε αποστολή της παραγγελίας μου;
Φυσικά κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας παραδώσουμε την παραγγελία σας όσο το δυνατόν πιο σύντομα. Εάν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας έως τις 9 π.μ., η παραγγελία σας θα αποσταλεί την ίδια ημέρα. Σε άλλες περιπτώσεις, η αποστολή γίνεται τουλάχιστον 24 ώρες μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Προσφέρετε δωρεάν μεταφορικά;
Εάν κάνετε παραγγελία αξίας άνω των 125 ευρώ, τα έξοδα μεταφοράς είναι κερασμένα.
Πώς μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;
Εάν κάνετε παραγγελία με παραλαβή σε φυσικό μας κατάστημα, μπορείτε να πληρώσετε κατά την παραλαβή, επίσης μπορείτε να παραγγείλετε περισσότερα μεγέθη και να τα δοκιμάσετε, ώστε να δείτε ποιο σας εφαρμόζει καλύτερα. Για online παραγγελίες μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε πληρωμή με αντικαταβολή, με κάρτα, μέσω PayPal ή μέσω τραπεζικής συναλλαγής. Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας και δεν την έχετε πληρώσει ακόμη, θα λάβετε ένα email με οδηγίες πληρωμής μερικά λεπτά αργότερα.
Μπορώ να αλλάξω τρόπο πληρωμής σε ήδη ολοκληρωμένη παραγγελία;
Εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την πληρωμή, ή απλά θέλετε να αλλάξετε τρόπο πληρωμής, επικοινωνήστε μαζί μας και θα τροποποιήσουμε την παραγγελία σας.
Είναι ασφαλές να πληρώσω εκ των προτέρων;
Φυσικά! Εάν κάτι δεν σας κάνει, ή αν κάτι συμβεί με το δέμα σας, θα σας κάνουμε επιστροφή χρημάτων. Μπορείτε να κάνετε προπληρωμή με κάρτα ή αντικαταβολή
Μπορώ να παραγγείλω προϊόντα με αντικαταβολή;
Ναι, κάνουμε αποστολές προϊόντων με αντικαταβολή στις ακόλουθες χώρες: Ελλάδα,Τσεχία, Σλοβακία, Κροατία, Σλοβενία, Ιταλία, Πολωνία, Ουγγαρία, Ρουμανία και Βουλγαρία.
Πόσος χρόνος χρειάζεται για να λάβετε πληρωμές μέσω τραπεζικής συναλλαγής;
Οι τραπεζικές συναλλαγές ολοκληρόνωνται συνήθως 1-2 εργάσιμες ημέρες μετά την αποστολή. Μόλις λάβουμε την πληρωμή σας, θα σας ενημερώσουμε μέσω email. Εάν δεν λάβετε την επιβεβαίωση πληρωμής μετά την τρίτη μέρα από την αποστολή, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Να έχετε έτοιμο τον αριθμό της παραγγελίας σας και την απόδειξη πληρωμής, διότι η πληρωμή σας μπορεί να μην αντιστοιχίστηκε σωστά με την παραγγελία σας.
Πώς μπορώ να παραγγείλω προϊόντα από τον ιστότοπο;
Εάν έχετε επιλέξει τα προϊόντα στα μεγέθη που επιθυμείτε, απλά προσθέστε τα στο καλάθι σας και ακολουθήστε το πράσινο κουμπί που θα σας καθοδηγήσει κατά την αγορά.
Τα παπούτσια περιγράφονται ως ανδρικά, μπορώ να τα παραγγείλω εάν είμαι γυναίκα;
Ανδρικά ή γυναικεία; Εξαρτάται από το γούστο σας! Μόνο προσέξτε να παραγγείλετε το σωστό μέγεθος. Το καλύτερο είναι να γνωρίζετε το EU νούμερό σας και να επιλέξετε βάσει αυτό. Εάν δεν είστε σίγουροι για κάτι, επικοινωνήστε μαζί μας.