Αγορές

Επιστροφές χρημάτων

Παραλάβατε κάποιο προϊόν που δεν σας αρέσει; Είναι ελαττωματικό ή έχει πάει κάτι στραβά με αυτό; Μην ανησυχείτε. Μπορείτε να κάνετε παράπονο ή να επιστρέψετε το προϊόν. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

Διαδικασία παραπόνων

  1. Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να υποβάλει τα ελαττωματικά προϊόντα καθαρισμένα, απαλλαγμένα και από ακαθαρσίες.
  2. Συσκευάστε το κουτί έτσι, ώστε να μην υποστεί φθορά κατά την μεταφορά. Για αυτό τον σκοπό, παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε πλαστικό ή χάρτινο περιτύλιγμα, μια πλαστική τσάντα ή κάποιο μεγαλύτερο κουτί (σας παρακαλούμε να μην βάλετε κολλητική ταινία απευθείας πάνω στο κουτί των παπουτσιών, καθώς έτσι μπορεί να μειωθεί η αξία τους).

    Φόρμα παραπόνων

  3. Στείλτε το δέμα στην διεύθυνσή μας μέσω ACS:
    Packeta International
    ID 93325465
    5ο χιλιόμετρο Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης - Αθηνών
    546 28 Καλοχώρι, Θεσσαλονίκη

    Σημαντική σημείωση
    • Μην στέλνετε τα προϊόντα με αντικαταβολή! Δέματα με αντικαταβολή δεν θα παραληφθούν.
    • Σας συνιστούμε να τα στέλνετε με παρακολούθηση και ασφάλιση.
  4. Μόλις παραλάβουμε το δέμα με το ελαττωμαρικό προϊόν, ξεκινά η περίδος 30 ημερών για την επεξεργασία παραπόνων. Θα σας ενημερώνουμε για κάθε βήμα κατά την επεξεργασία του παραπόνου σας μέσω email ή τηλεφώνου.

Προϋποθέσεις επιστροφών

  1. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν χωρίς καθυστέρηση, αμέσως μετά την ανακάλυψη του ελαττώματος. Η συνεχής χρήση του προϊόντος μπορεί να αυξήσει την φθορά, και η επιστροφή μπορεί να μην γίνει δεκτή για αυτό το λόγο.
  2. Η περίοδος εγγύησης όλων των προϊόντων είναι 24 μήνες από την ημέρα παραλαβής τους.
  3. Η περίοδος εγγύησης δεν πρέπει να μπερδεύεται με την διάρκεια ζωής των προϊόντων. Η διάρκεια ζωής αναφέρεται στην χρονική περίοδο που ένα προϊόν, κατά τη σωστή του χρήση, φροντίδα και συντήρηση, μπορεί, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιότητες, τον σκοπό και τη συχνότητα χρήσης του, να αντέξει.
  4. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής παραλάβει προϊόντα που δεν αντιστοιχούν με την περιγραφή στον ιστότοπό μας ή είναι ελαττωματικά, πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας χωρίς καθυστέρηση (εντός 5 ημερών από την παραλαβή) μέσω email ή τηλεφώνου.
  5. Εάν ο καταναλωτής λάβει φθαρμένα ή ελαττωματικά προϊόντα, έχει το δικαίωμα να υποβάλει παράπονο στον έμπορο.
  6. Ως φθορά θεωρείται η αλλαγή στις ιδιότητες του προϊόντος που προκλήθηκε από τη χρήση ακατάλληλου ή χαμηλής ποιότητας υλικού, παραβίασης της διαδικασίας παραγωγής ή χρήσης ακατάλληλης συσκευασίας.
  7. Ως φθορά δεν θεωρείται η αλλαγή στις ιδιότητες του προϊόντος κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, εάν προέκυψε ως αποτέλεσμα ακατάλληλης χρήσης, έλλειψης ή ανεπαρκούς φροντίδας, φυσικών αλλαγών υλικών, ζημιών που προκλήθηκαν από τον καταναλωτή ή τρίτο άτομο και/ή οποιαδήποτε άλλη εσφαλμένη παρέμβαση.
  8. Η καταγγελία θεωρείται σωστή σε περίπτωση που τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι πλήρη και χωρίς καμία παραβίαση της υγιεινής. Ο καταναλωτής είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει τα προϊόντα καθαρά. Η εταιρεία Footshop s.r.o. που χειρίζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα www.footshop.gr/el έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την καταγγελία σας, εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πληρούν τις αρχές της γενικής υγιεινής (Διάταγμα 91/1984 της τσεχικής εθνικής συλλογής νόμων).
  9. Η καταγγελία σας, συμπεριλαμβανομένης της εξάλειψης του σφάλματος, θα επεξεργαστεί εντός 30 ημερών από την υποβολή του. Σε αιτιολογημένες περιπτώσεις, ένας εξουσιοδοτημένος υπάλληλος μπορεί να παρατείνει το χρονικό αυτό διάστημα μετά από συμφωνία με τον καταναλωτή.
  10. Ο καταναλωτής πρέπει να στείλει την φόρμα παραπόνων μαζί με τα προϊόντα και ένα αντίγραφο του τιμολογίου στην παρακάτω διεύθυνση: Packeta International, ID: 93325465, 5ο χιλιόμετρο Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης-Αθηνών, 54628 Καλοχώρι, Θεσσαλονίκη.

Έχετε ερωτήσεις;

Είμαστε εδώ για εσάς