Παράπονα
Παραλάβατε κάποιο προϊόν που δεν σας αρέσει; Είναι ελαττωματικό ή έχει πάει κάτι στραβά με αυτό; Μην ανησυχείτε. Μπορείτε να κάνετε υποβολή παραπόνου ή να επιστρέψετε το προϊόν. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Διαδικασία υποβολής παραπόνου
- Βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα που επιστρέφετε είναι καθαρά, απαλλαγμένα από τυχόν ακαθαρσίες και κατάλληλα απολυμασμένα πριν από την αποστολή.
- Παρακαλείστε να συσκευάσετε τα διεκδικούμενα αγαθά με ασφάλεια για να αποφύγετε ζημιές κατά τη μεταφορά. Συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε ένα κουτί (δεν χρειάζεται να είναι η αρχική συσκευασία). Φροντίστε να συμπεριλάβετε ένα αντίγραφο του τιμολογίου και ένα συμπληρωμένο έντυπο διεκδίκησης, το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ:
- Στείλτε τα συσκευασμένα προϊόντα στην ακόλουθη διεύθυνση. Παρακαλούμε σημειώστε ότι πρόκειται για εξωτερική αποθήκη και η επιστροφή σας θα διεκπεραιωθεί όταν διεκπεραιωθεί στην κεντρική μας αποθήκη στην Πράγα της Τσεχίας. συνήθως διαρκεί περίπου 14 ημέρες:Packeta International, ID 93325465
Geniki Taxydromiki hub
Thesi Dialogis OSE – Parodos Sof.Venizelou
54628 Thessaloniki
GreeceΣημαντική ειδοποίηση- Σημείωση: Το σύστημά μας εμφανίζει μεγέθη ΗΠΑ, επομένως τα μεγέθη που εμφανίζονται στην επιβεβαίωση της παραγγελίας σας και στο τιμολόγιο είναι σε αμερικανικά μεγέθη. Προϊόντα Nike και Jordan: Λόγω της πολιτικής της Nike, δεν μπορούμε να στείλουμε προϊόντα Nike και Jordan εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εκτός από την Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Τελωνεία και εισαγωγικοί δασμοί: Εάν η χώρα παράδοσής σας χρεώνει τελωνειακούς ή εισαγωγικούς δασμούς, θα είστε υπεύθυνοι για την καταβολή αυτών των τελών. Δυστυχώς, δεν έχουμε κανέναν έλεγχο αυτών των χρεώσεων και δεν μπορούμε να σας παρέχουμε συγκεκριμένες λεπτομέρειες. Οι τελωνειακές πολιτικές διαφέρουν από χώρα σε χώρα, γι' αυτό σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με το τοπικό σας τελωνείο για περισσότερες πληροφορίες.
- Σας συνιστούμε να τα στέλνετε με παρακολούθηση και ασφάλιση.
- Μόλις παραλάβουμε τα διεκδικούμενα αγαθά στην αποθήκη μας, αρχίζει η περίοδος διεκδίκησης των 30 ημερών. Η περίοδος αυτή μπορεί να παραταθεί εάν έχει συμφωνηθεί προηγουμένως. Θα ενημερώνεστε για όλα τα βήματα της διαδικασίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου.
Πολιτική επιστροφών
- Τα αγαθά πρέπει να επιστρέφονται αμέσως μόλις διαπιστωθεί βλάβη. Η συνεχής φθορά των παπουτσιών μπορεί να επιδεινώσει τυχόν υπάρχουσες βλάβες, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει στην απόρριψη της αξίωσής σας.
- Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση 24 μηνών, από την ημερομηνία παράδοσης.
- Η περίοδος εγγύησης δεν πρέπει να συγχέεται με την ανθεκτικότητα των προϊόντων. Η ανθεκτικότητα αναφέρεται στην ικανότητα των αγαθών να αντέχουν στη φθορά, τη φθορά και τη φθορά όταν χρησιμοποιούνται κατάλληλα και φροντίζονται, λαμβάνοντας υπόψη τον προορισμό τους, τις ιδιότητές τους και τις ποικίλες συχνότητες χρήσης.
- Εάν ο αγοραστής παραλάβει αγαθά που δεν ανταποκρίνονται στην περιγραφή της ιστοσελίδας ή έχουν ελαττώματα, πρέπει να ενημερώσει τον πωλητή χωρίς καθυστέρηση (εντός 5 ημερών από την παραλαβή των αγαθών) μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου.
- Εάν ο αγοραστής παραλάβει κατεστραμμένα ή ελαττωματικά αγαθά, έχει το δικαίωμα να υποβάλει αξίωση στον πωλητή. Ενημερώστε με αν θέλετε να επεκτείνετε τη διαδικασία ή να συμπεριλάβετε πρόσθετες λεπτομέρειες!
- Ως ελάττωμα ορίζεται η μεταβολή των ιδιοτήτων των αγαθών που προκαλείται από τη χρήση ακατάλληλων ή χαμηλής ποιότητας υλικών, από παραβίαση της διαδικασίας παραγωγής ή από ανεπαρκή κατασκευαστική λύση.
- Η μεταβολή των ιδιοτήτων των αγαθών κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης δεν θεωρείται σφάλμα εάν προκύπτει από ακατάλληλη χρήση, έλλειψη ή ανεπαρκή φροντίδα, φυσική φθορά των υλικών, ζημία που προκλήθηκε από τον αγοραστή ή τρίτο ή οποιονδήποτε άλλο λανθασμένο χειρισμό.
- Η αξίωση θεωρείται ότι έχει υποβληθεί ορθά, εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι πλήρη και δεν έχει προκληθεί παραβίαση της υγιεινής. Ο αγοραστής υποχρεούται να επιστρέψει τα εμπορεύματα καθαρά και χωρίς ελλείψεις υγιεινής. Η εταιρεία Footshop a.s. που διαχειρίζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα www.footshop.gr/el έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την απαίτησή σας εάν τα επιστρεφόμενα αγαθά δεν πληρούν τις αρχές της γενικής υγιεινής (βάσει του κανονισμού 91/1984 της τσεχικής εθνικής συλλογής νόμων).
- Η αξίωσή σας, συμπεριλαμβανομένης της επίλυσης σφάλματος, θα διεκπεραιωθεί εντός 30 ημερών από την ορθή υποβολή της. Σε δικαιολογημένες περιπτώσεις, ένας εξουσιοδοτημένος υπάλληλος μπορεί να συμφωνήσει με τον πελάτη να παρατείνει αυτή την περίοδο.
- Ο αγοραστής πρέπει να αποστείλει το συμπληρωμένο έντυπο παραπόνου, μαζί με τα προϊόντα και αντίγραφο του τιμολογίου, στην ακόλουθη διεύθυνση:Packeta International, ID 93325465
Geniki Taxydromiki hub
Thesi Dialogis OSE – Parodos Sof.Venizelou
54628 Thessaloniki
Greece